tirsdag 28. februar 2012

Oppdatering



En hilsen fra verandaen her på Gran Canaria. Jonny og Marte har tatt et måltid med sushi, jeg takker meg til sjokolade og potetgull. Nok en strålende dag med bading og soling. Rart at barna begynner å bli så store, når jeg kan ligge å sole meg hele dagen mens de bader. Må dra de inn for litt mat og drikke. Gikk en promenade til Argenegin fra morgenen, der var det marked, forferdelige greier. Fullt av boder med bare rammel, varmt og masse folk, nei raskest mulig vei tilbake til solsenga!!! Minigolf i kveld før barnediscoen. Ikke akkurat noen nattranglere, har vel ikke vært oppe til elve enda..... I morgen drar Jonny og barna på delfinshow mens mor tenker å slikke sol noen timer på stranda!!!!
Husk paraply der hjemme:)

Klem fra oss i solen :)

(Fortsatt ikke mulig å laste opp bilder)

2 kommentarer:

  1. Vi har også leilighet på Anfi :-)) heter Anfi, ikke Amfi..... Vi har to uker på Monte. Koselig blogg du har! Skjønner ikke hvorfor du gidder kommentere på den overfladiske såkalte fotballfruens side.... Hun er så selvopptatt og falsk at det skulle vært forbudt..... Uff. Ha en strålende ferie!

    SvarSlett
  2. Trivelig at du synes om bloggen min!!! Vi trives veldig godt på anfi, barnevennlig og greit. Vet hva man kommer til når man drar hit. Når det gjelder fotballfruen så er jeg enig med deg. Men er jo litt nysgjerrig like vel da. Synes egentlig ikke klærne hennes er så fine, men det hun hadde den dagen var noe jeg var på utkikk etter. Hun er nå noe for seg selv.....:)

    SvarSlett