onsdag 8. februar 2012

Bursdag....!!!


Idag har jeg faktisk bursdag:) Trivelig start på dagen der Aurora diska opp med frokost på senga og med pakke fra Brasil. Hehe tenker jeg blir den med mest snasen karnevalsdrakt på karneval i barnehagen i år!!! Eller hva Irene og Marita, jeg utfordrer dere!!! :) hehe


Så fin gave fra de på jobb, ble så glad!! Tipper de har vært på Blå krukke;)



Da er det vel bare å sette igang, favoritt tingen min....BAKING... hater det, men må vel få til noe tørre kaker til gjestene i ettermiddag. Starta bra da jeg skulle ta eggevhite i bollen og vips så var eggeplommen der også... grrrr. Kanskje noe av resultaet kommer på bloggen. Det kan jo se fint ut likevel om det ikke smaker så godt:) Lykke til ønsker jeg meg selv. Ha en fin dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar