fredag 23. mars 2012

En liten handle runde:)

Ny Reima dress til junior. Var veldig fine farger på denne. Jeg er en stoooooor Reima fan!!! Jeg elsker disse dressene og andre produkter fra de. Etter å ha jobbet 14 år i barnehage og har to barn selv. Kan jeg virkelig annbefale deres dresser, votter, luer etc. Har bare brukt deres produkt til barna. Det som er så genialt med reima tec er at det er vanntett, barna blir ikke bløte. Har erfart at man blir mer bløt i regnklær. Så puster de, og for aktive barnehage barn er dette supert godt å ha på. Vottene er også mer vanntette enn regvotter. Å ja det koster litt, men jeg bruker de i flere sesonger pluss at det arves. Ulrik har kun hatt vinter votten av reima tec gjennom hele vinteren og samme votten hadde han i fjor. Det blir samme pris som tre fire par votter som blir bløte i snøen. Han er nesten aldri bløt, og han er en aktiv gutt ute i bhg som går på frilufsgruppa. Vinteren her i trøndelag er som regler våt og så da kjører man safet med en slik vinterdress. Dette er vårdressen og jeg bruker nesten ikke regntøy på barna når man har en slik dress. Til Auroa hadde jeg ikke regklær, brukte bare vårdressen på bløtedager, kan ikke huske hun var våt en dag. Det var dagens reklame..... skulle hatt provisjon her gitt .) hehe
 Nytt ullsett til barna fra Cupcake, kjøpt på Kriz me ZanZ. Hadde halv pris faktisk :)

Så et nyt BECK SONDER GAARD skjerf til meg selv :) Det også på halv pris!!! Disse er så gode, blanding av ull og silke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar