tirsdag 10. januar 2012

Shopping og salg....

SHOPPING OG SALG....
Det er vel ikke noen hemmelighet at jeg er litt glad i shopping. Noe som vil komme frem i bloggen:) Å nå i disse Januar salgs tider så klarer jeg å gå amok i flere butikker.
Disse Hub skoene fra Sienna måtte jeg jo bare ha!! Kjempe deilig å varm for meg som alltid fryser.
 Så var det denne jakken på One O One, utrolig deilig dun jakke fra Ilse Jacobsen

INTERIØR
Jeg forandrer og flytter om på ting her i huset hele tiden. Kommer på nye ideer til stadighet...  
 Denne gammle kista kom opp i går. Den har stått gjemt lenge. Det er Jonny sin fra barndomshjemmet. I den var det mye skrot kan man si.... Noe Aurora synes var veldig gøy. Jonny sine gamle premier bla fra han var ung og lovende :) hehe. Så den skal ryddes ut etter hennes leggetid, ellers ender vi opp med stua fult av skrot:)

Denne stigen med lys så jeg til en venninne og måtte herme!!!

7 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Tøffe sko og jakke. Trivelig å se bloggen din.

    SvarSlett
  4. Takk:) Er veldig fornøyd med kjøpet!!!:) Har du også blogg?

    SvarSlett
  5. Den stigen såg kjent ut ja Merete ;))
    Her står Eames spisestuestoler høyt på ønskelista. Nå vente æ på gyngestolen æ fikk i julegave. Gledes :)

    SvarSlett
  6. Å heldige du:) Den e så fin!!! De spisestue stolen e bare helt rååå:) En dag blir de din Marthe!!!:)

    SvarSlett
  7. Ja håper på det. Det spares iherdig:)

    SvarSlett