tirsdag 24. januar 2012

Bryllup

Akk ja, nå er jeg i modus igjen og begynner å få noe i orden. Bord er bestilt idag, check.... invitasjons forslag sent til Lina, check... og dobbeltsjekket at det blir plass til de gjestene vi har på lista. Neste blir å finne ringer og ordne smykker til kjolen for både meg og Aurora. Trenger tips om fotograf!!! Noen som har forslag???

Her noen herlige inspirasjonsbilder......







Bryllupet er jo på sanktans så litt markblomster vil nok være med




Hvor skal bryllupet arrangeres?






Ja hvor mye kaker spiser dere da??? MÅ vel ha noen etasjer :)






Å som jeg gleder meg!!!

3 kommentarer:

  1. Du blir årets brud og det blir nok årets bryllup kjenner jeg deg rett!
    Siri

    SvarSlett
    Svar
    1. Wæææ skummelt, men drømmebryllupet e under planlegging!!! Håpe vi får til alle viktige detaljer!!!!

      Slett
  2. Hei, vi vil bare tipse om at det har kommet ny bryllupsblogg i Norge - stikk en tur innom til oss for magisk og unik inspirasjon! Du kan også like oss på facebook http://www.facebook.com/pages/The-Norwegian-Wedding-Blog/420545134702185 :-)

    Med Hilsen
    Lisa

    SvarSlett