søndag 2. desember 2012

Advent

Hei hei
Jeg har et problem i forhold til bloggingen, jeg får denne beskjeden når jeg skal laste inn bilder :
Beklager, du har ikke mer plass igjen. Du bruker for tiden 100 % av de 1 GB du har til rådighet for bilder.
Er det noen som har erfaring med det og evt kan hjelpe meg? Hvodan jeg evt får slettet bilder inne på bloggen? ( mail meg om noen har råd å gi: merr78@hotmail.com)
Dette er min adventsstake i år. (Kubus)

Ellers er det full julebords sesong her, ferdig med 2 av 4 denne helgen. FOr en fest og stemning det var på rakfisk lag hjemme her fredag. Konkurranser på høyt nivå :)
Idag ble det pepperkake baking, ellers stresser jeg just ikke, synes adventstiden er veldig trivelig. Gjør akkurat det som passer meg ift vasking og baking, julegave shopping er bare gøy:)
Så har jeg en semesteroppgave som skal være ferdig, så den må jeg vel kose meg med i adventstiden også......
Ha en fin adventstid, så får vi se om jeg får gjort noe med den opplasningen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar